或許是那份期待又緊張的心情,讓我今天一大早就上網去收mail,看看到底學校有沒有回信~~
結果,我我我.....終於盼到了呀~~~真是滿心的喜悅,因為這是成功的第一步呢~~下面就是學校的來信
Thank you for your online application to the English Language Center through
Apply ESL. In order to complete your application, you will need to send the
$30 express delivery fee, a copy of the name page from your passport, and a
bank statement showing that you have at least $6,986 for each quarter you plan to
study with us. After we have received these materials, we will send you an I-20 via Federal Express.

所以第一步我必須準備的文件如下:
1、$30 express delivery fee
2、謢照copy
3、銀行財力證明(必須至少有$6986)

不過,真不知道學校的dealine是何時,因為我得要請假去處理才行呢!! 所以今天回家後,我一定要發mail去詢問。

呵呵~好緊張好緊張唷! 還有呀~~等這些文件都備妥後,並且也拿到I-20時,我就得要和老闆說我的決定。

***未來的路會是如何,沒有人能知道,只有當自已出去闖盪後,才會有最深刻的体驗***
arrow
arrow
    全站熱搜

    喜悅的殿堂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()